1.10.2012

Sherlock

Cześć!
Wiem, dawno nie pisałam i pieczę nad blogiem chwilowo musiała przejąć Ola, która nie potraktowała do końca serio zasady "jeden post dziennie" :> Ale mniejsza z tym. Jestem już po weekendowej nieobecności i wita was!
Chciałabym wam przedstawić serial pt. "Sherlock".
Co mnie w nim intryguje?
Na pewno to, że dzieje się we WSPÓŁCZESNOŚCI. Naprawdę serial jest niezwykłe - jeden odcinek trwa 1,5 h (czyli taki film). Na razie powstały 2 sezony, po 3 odcinki każdy. Ja obejrzałam wszystkie :>
Serial wiadomo, opowiada o Sherlocku Holmes'ie (nie wiem jak to się odmienia) i o jego przyjacielu Watsonie. Rozwiązują oni zagadki, z tym, że towarzyszą temu cięte riposty zarówno z jednej strony, jak i z drugiej. Serial powstał na potrzeby BBC, więc przy okazji można nauczyć się angielskiego (brytyjskiego).
Jedyną wadą serialu (przynajmniej dla mnie, innym może się to podobać) jest profesor Moriaty. Odtwórca tej roli, za bardzo starał się naśladować Jokera...




Całuję: Julia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam miło jak zostawisz komentarz. ♥
Jeśli obserwujesz, napisz a na pewno się odwdzięczymy. ♥♥
Możesz się reklamować na blogu, ale żeby to nie był jedyny temat tego komentarza. ♥♥♥
Dziękujemy. ♥