6.09.2012

LOL

Cześć!
Dziś chciałam wam przedstawić film pt. LOL. Są dwie wersje tego filmu: francuska i remake - angielska. ja oglądałam obie i nie jestem w stanie powiedzieć, którą lubię bardziej, bo obie są wspaniałe i warte obejrzenia. Aktorzy bardzo znani, zarówno w jednej wersji, jak i w drugiej.
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego Lolę zostawia chłopak. Dziewczyna zaczyna interesować się jego (i zarazem swoim) najlepszym przyjacielem. Jednocześnie dziewczynę zaczynają pociągać seks i narkotyki, oraz coraz bardziej nie potrafi się dogadać z samotnie wychowującą ją matką.
Reżyseria: Liza Azuelos
Scenariusz: Liza Azuelos
Gatunek: komedia romantyczna
I dla umilenia czasu mam dla was jeszcze zwiastuny w obu wersjach:

2012:


2008:



Całuję: Julia <3

1 komentarz:

  1. Thank you so much for your visit and comment!!
    Of course I follow you now!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam miło jak zostawisz komentarz. ♥
Jeśli obserwujesz, napisz a na pewno się odwdzięczymy. ♥♥
Możesz się reklamować na blogu, ale żeby to nie był jedyny temat tego komentarza. ♥♥♥
Dziękujemy. ♥