11.09.2012

Rysunki Part 1

Cześć wszystkim!

Dzisiaj nie mam nic zadane więc szykuje się świetne popołudnie ! Jedno z takich kiedy siedzę przed telewizorem i oglądam absolutnie wszystko (na dodatek rodziców nie ma w domu! )
Tak więc korzystając z chwili wolnego postanowiłam przejrzec moje albumy z rysunkami i znaleść coś ciekawego. Rysuje właściwie od kiedy pamiętam... już jako dziecko tworzyłam malunki księżniczek i modelek :) Teraz przerzuciłam się na zwierzęta, portrety i martwą naturę.

Oto kilka prac:

Żabcia

Konik

Wstążki, perfumy....

Martwa natura




Całuję : Ola <3



6 komentarzy:

  1. martwa natura najlepsza :)
    rozwijaj się dalej, zapisz na profesjonalne lekcje czy kursy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana przepięknie rysujesz masz talent !!!!!
    robisz coś z tym w censie chodzisz do szkoły plastycznej itp????
    bo takiego talentu nie można zmarnować!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely great!!!

    Keep posting!

    Lots of kisses,

    Nicolet

    www.nicoleta.me

    VFNO - Focus on COCCINELLE

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam miło jak zostawisz komentarz. ♥
Jeśli obserwujesz, napisz a na pewno się odwdzięczymy. ♥♥
Możesz się reklamować na blogu, ale żeby to nie był jedyny temat tego komentarza. ♥♥♥
Dziękujemy. ♥