9.09.2012

Weekend

Hej!

Weekend sie niestety kończy, ale..... za tydzień kolejny (to chyba jedyne pocieszenie dla ucznia)

Tak czy inaczej nie ma co się aż tak przejmować, bo od jutra ma ponoć wrócić letnia pogoda :)
Niestety tylko na 2-3 dni. Więc ubierajcie letnie ciuchy puki możecie.

A wracając do weekendu, minął mi naprawde fajnie. Całe dwa dni spędziłam na działce jeżdżąc na rowerze, rolkach i innych "pojazdach" jakie mi sie natrafiły...
Razem z siostrą oglądałam filmy, które nie wiem dlaczego bardzo mnie rozbawiły. No cóż, miałam dobry humor chyba przez to, że nie musiałam rano wstawać.

Piszcie w komentarzach wasze propozycje na tematy postów


Całuję i życze powodzenia w szkole   : Ola

4 komentarze:

  1. Tak szkoda ze weekend się kończy ;/

    http://likee-dreams.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja jedyną rzeczą która mobilizuje ucznia to to, że za 5 dni będzie weekend :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    nelqable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj trzeba optymizmu troszeczkę:)))))) szkoła nie jest ąz taka zła:)
    ile ma się znajomych i ciepłych chwil

    OdpowiedzUsuń
  4. So lovely post, my dear!

    Have a wonderful week,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    New Post: Milan VFNO - Focus on TOD'S!

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam miło jak zostawisz komentarz. ♥
Jeśli obserwujesz, napisz a na pewno się odwdzięczymy. ♥♥
Możesz się reklamować na blogu, ale żeby to nie był jedyny temat tego komentarza. ♥♥♥
Dziękujemy. ♥