25.09.2012

Słodycze...♥

Mniam! 
Dzisiaj, nie mam po prostu na nic ochoty! Z każdego przedmiotu coś zadane, dodatkowo projekt z geografii, kartkówka z WOSu i sprawdzian z angielskiego... Jak żyć?!
Dopiero co wróciłam do domu, bo robiłam prezentację z K., a już mam do zrobienia chemię, historię, WOS i polski. Nienawidzę szkoły.
Ale może przejdźmy do tematu dzisiejszej notki.
Jeżeli ktoś ma taki zrąbany dzień jak ja to warto umilić sobie czas słodyczami. Mam dla was parę propozycji... aż mi ślinka cieknie :>











Mhm. Aż się głodna zrobiłam :>
Całusy: Julia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam miło jak zostawisz komentarz. ♥
Jeśli obserwujesz, napisz a na pewno się odwdzięczymy. ♥♥
Możesz się reklamować na blogu, ale żeby to nie był jedyny temat tego komentarza. ♥♥♥
Dziękujemy. ♥